Tu cum iti decorezi bucataria?

01:20:00


Iubesc mancarea deci iubesc bucataria. Petrec multe ore in bucatarie gatind mancare si prajituri. Bucataria o consider un loc spiritual in care reusim sa creem ceva pe gustul nostru, la propriu. Atentie, indemanare, ingredientele necesare si multa iubire, acestea sunt elementele cheie pentru a face o mancare care atunci cand o gustam, papilele noastre gustative dau o mega petrecere.
Nu doar mancarea care se prepara in bucatarie este importanta ci si mediul. Bucataria trebuie sa indeplineasca toate conditiile de igiena necesara si conteaza sa avem la indemana toate ustensilele necesare. De asemenea, ambientul in care stai trebuie sa fie unul foarte placut pentru a te simti bine in mediul tau. Bucataria trebuie si ea, la randul ei, decorata cu elemente decorative. Un tablou canvas de bucatarie pus pe unul din pereti, pe mijloc, ajuta foarte mult la crearea unui aspect placut al acestui loc. Frarom Shop este magazinul online de unde iti poti cumpara o multime de produse decorative pentru bucataria voastra la cel mai bun pret. Ai tot ce ai nevoie, iti doresti si cauti, la indemana, la un singur click distanta. Am aruncat si eu o privire cu coada ochiului dupa cateva produse pe care le cautam de multa vreme si le-am gasit. Bucataria mea este acum "impopotonata" cu o multime de lucruri care fac spatiul mult mai placut ochiului. Oricine a venit si mi-a calcat pragul mi-a spus ca: "Ai o bucatarie deosebita" si au ramas placut surprinsi iar eu le-am zis: "Stati nitel sa vedeti ce mancare iese pe usa acestei bucatarii". Destul de des mi s-a intamplat ca anumite persoane sa doreasca sa stea in bucatarie cu mine de vorba la o ceasca de cafea decat in sufragerie fiindca s-au simtit foarte bine in acel mediu. Acelasi lucru imi doresc si eu de la voi: sa aveti bucataria decorata cum trebuie pentru a ma simti bine in mediul tau atunci cand vin prin vizita. Aceasta nu trebuie neglijata fiindca este un spatiu la fel de important ca si celelalte camere din apartament sau poate chiar mai important decat credem noi. Se spune ca daca ai grija de bucataria ta, atunci si bucataria are grija de tine.
Vedeti care este efectul prezentei catorva tablouri in bucatarie? Tu cum ai bucataria decorata?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.