La ce este buna o pompa submersibila?

08:40:00


Astazi m-am decis sa va vorbesc despre pompe submersibile pentru faptul ca unii nu stiu ce sunt acestea si la ce folosesc. De obicei, aceste pompe submersibile inox italia sunt folosite in mediul rural, acolo unde oamenii nu au apa curenta, dar au fantani.
Traiul in mediul rural este mai greu, mai ales atunci cand nu ai toate conditiile necesare. Oamenii s-au saturat de aceasta greutate pe care o duc pe umeri din cauza lipsei acestor conditii si au decis sa-si creeze ei ceea ce au mai mare nevoie, adica apa in permanenta.
Cum majoritatea au fantani in curti (cine nu are, sa-si faca) si-au cumparat pompe submersibile si boilere. Pompa submersibila "trage" apa din fantana si o aduce pana la boiler, unde acesta o incalzeste si ne-o pune la dispozitie. In cazul in care dorim doar apa rece, nu este necesar un boiler. Acesta functioneaza pe baza de curent electric si trebuie introdus la 10-15 metrii sub nivelul apei. De ce la o asa adancime mare? Daca acesta functioneaza "in gol", fara apa, exista riscul de a se arde. Atunci cand apa este pompata afara, nivelul apei din fantana scade iar acesta trebuie sa stea tot timpul in apa ca sa poata pompa. Pretul unei astfel de pompe este pe buzunarul nostru, tocmai de aceea va sfatuiesc sa purtati pantaloni cat mai mici pe voi.
Am trait la oras timp de 5 ani de zile si este usor din multe puncte de vedere. Ai toate conditiile si tot ce vrei la indemana, apoi m-am mutat la tara din cauza unor probleme. A fost foarte greu in primii doi ani pana mi-am creat conditiile de care aveam nevoie si cu care ma obisnuisem. M-am descurcat, dar pana mi-am luat o pompa submersibila si un boiler, a fost foarte greu. Fara aceste lucruri, atunci cand ai nevoie de apa calda sa te speli, trebuie sa o incalzesti pe aragaz si sa te lupti cu oale. Cu ajutorul unei pompe submersibile, ai apa la dispozitie la o deschidere de robinet. In felul acesta, nu vei duce lipsa si nici dorul lucrurilor cu care te-ai obisnuit stand la oras.
Consider ca asta ar trebui sa faca toata lumea si sa nu se mai planga ca "nu sunt conditii", asteptand ca primariile sa le bage apa curenta. I-ati o pompa submersibila si un boiler si devii independent din toate punctele de vedere. Ai totul la indemana ta si nimeni nu-ti poate taia accesul la apa.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.