Un vis mirific - de Boris Mehr

04:31:00
Se făcea că eram prinÈ› la curtea unei mătuÈ™i – regine, 
Care nu avea moÈ™tenitori decât pe mine, 
Iar în preumblările mele am întâlnit 
O frumusețe de fată care aduna spice de grâu.
Oricât am încercat să-i ofer un sărut,
Fata nu s-a lăsat înduplecată,
Ceea ce m-a tulburat foarte.
M-am dus la regină, i-am plâns în poală și i-am cântat
Dintr-un muzical la modă –
Înțelege, tanti, iubesc o fată din popor,
La care tanti a răspuns, vai ce romantic, ce-ncântător,
Înțelege, tanti, e o chestiune de onor,
la care curtenii au mormăit, vai ce romantic, ce-ncântător,
dar atmosfera se cam înfierbântase,
am fost dus în Turn să mă răcoresc,
acolo mi-am făcut niște aripi din șindrilă ,
am procurat un motor de motocicletă și am zburat din Turn.
De atunci mi se spune Icarus, iar mătușii Dedala.
A fost detronată pentru lipsă de autoritate.
ÃŽn locul ei a fost pus un administrator de bloc.
Dar eu cu fata tot m-am însurat. 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.