Ce fel de parfumuri folosesti?

05:28:00



Parfumuri - Canar.ro

Datorita vremii se afara, incep sa ma gandesc la primavara si la mirosul placut de flori si pomi infloriti de afara. Acea mireasma care-mi imbata plamanii si-mi invadeaza caile respiratorii de-ndata ce pasesc pragul casei spre exterior. Trag adanc aer in piept si inhalez parfumul naturii pana in plamani.
Daca natura poate mirosi atat de frumos, cum putem face si noi sa mirosim, cel putin, la fel de frumos? Raspunsul o sa ti-l dau tot eu: folosind parfumuri de calitate pentru femei sau pentru barbati, dupa sexul fiecarei persoane.
Fiecare foloseste un anume parfum. Gusturile in materie de parfumuri nu se discuta. Personal, prefer esentele fine de parfumuri. Ma deranjeaza cand dau de un parfum prea tare care imi "tipa" in nas.
Sunt de parere ca o persoana trebuie sa miroasa frumoasa, dar sa miroasa doar acea persoana la atingere sau apropiere, nu sa miroasa pe o raza de zece metri in jurul sau.
Un parfum de calitate se observa dupa esenta si dupa numarul de ore in care acesta isi face simtita prezenta pe corpul nostru. Sunt parfumuri care rezista pana la 24 de ore, ideale pentru folosirea in cazul unor evenimente speciale din viata dvs.
Am si eu un parfum preferat si cred ca cu totii avem unul. Este acel parfum cu care ne-am obisnuit, a carui esenta face parte din rutina noastra zilnica si care ne face sa ne simtim bine in pielea noastra. In fond, aceasta este misiunea principala a unui parfum: Sa ne faca sa ne simtim bine in pielea noastra purtand acea mireasma placuta pe intregul nostru corp.
La ora actuala, conform unui sondaj de opinie, parfumurile cu miros de fructe sunt cele mai cautate. Totusi, am o curiozitate: Daca folosesti mai multe parfumuri cu miros de fructe, o sa mirosi a salata de fructe?
Parfumul poate fi mai mult de atat. Acesta poate fi un cadou ideal pentru persoana iubita. Daca stii ce fel de parfum ii place sau ce-si doreste in materie de parfumuri, poti impresiona printr-un asemea cadou. Va fi valorificat la maxim si folosit. Pot sa-ti mai spun un secret? Daca vei face un asemenea cadou, persoana iubita se va bucura maxim de cadou si se va folosi de el, dar in acelasi timp, si tu te bucuri de el atunci cand o atingi si o saruti. Este ceva de care va puteti bucura amandoi. Iar tu te poti bucura mai mult...daca ma intelegi!?!

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.