Miracolul împreunării - de Lusiana Drăguşin

09:50:00



degetele mele îţi alintă
fiecare cerc al existenţei


căldura inimii tale îmi
pulsează în vene fericirea


harta trupului meu ai ţesut-o
în seara aceea


când toate mângâierile blânde
îmi invadau fiinţa


briza ochilor tăi mă înfiora
până la extaz


povestea mâinilor tale o port
în suflet


ca pe un trofeu şi ca pe o
binecuvântare


ştiind că acum şi dincolo de
lumea aceasta


numai veşnicia va putea vorbi
fără supoziţii


despre miracolul primei
atingeri imaculate


numai atunci oamenii vor putea
înţelege


că Iubirea ne ajută  să ne înălţăm,


să ne  simţim compleţi, să strălucim,



doar atunci când mâinile caută
împreunarea.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.