Pe cine trimitem la Radio Lynx in cadrul emisiunii SuperBlog?

05:20:00
Competitia SuperBlog a luat sfarsit iar acum se asteapta notele finale. Suntem nerabdatori sa aflam castigatorul competitiei Spring SuperBlog 2015 din aceasta primavara. Pana atunci, Claudia Patrascu a dat cuvantul SuperBloggerilor de a alege cine sa fie invitat in cadrul emisiunii SuperBlog de luni,
30.03.2015, la ora 19:00. Numarul maxim de invitati in cadrul emisiunii este de trei iar primii votati vor avea un loc asigurat in cadrul emisiunii.
M-a tentat propunerea. Am fost online in acel moment, cand s-a postat acel status si m-am decis sa fiu primul care voteaza. Am votat-o pe Maria Agu-Ignat pentru participarea in cadrul emisiunii. Am dat start votului, sa zic asa. Sa ma laud si eu, nu? Pai, doar voi? Muahaha.

Dupa 16 ore care au trecut de cand s-a inceput votarea, Maria Agu-Ignat ocupa locul 1 in top, urmata de Rudia Sparks care este la o distanta de 8 voturi si de Ianolia Mariana care este la distanta de 9 voturi. Votarea este in plina desfasurare iar scorul este strans. Va ramane Maria pe locul 1?
Mobilizam SuperBloggerii si o aducem in cadrul emisiunii SuperBlog. Nu acceptam refuzuri fiindca nu am fost invatati cu asa ceva.

Asteptam cu nerabdare clasamentul final. Revista Orizonturi Literare va doreste succes si note cu...Farmec. :)

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.