Joc de umbre - de Nicolae Baldovin

06:35:00
Azi-noapte, tu nu È™tii, că ai adormit, dar eu am rămas să-mi termin È›igarea È™i am observat că umbrele noastre nu se mai înÈ›eleg. Nu prea îmi dădem seama ce-È™i ziceau, dar era clar că se certau. Vedeam cum se plimbau agitate prin toată camera, se îmbrânceau È™i-È™i mimau cuvinte grele. La un moment dat umbră-ta pleacă nervoasă, trânteÈ™te umbra de la ușă È™i rămâne umbră-meu singur. Se duce la masă, trage dintr-o umbră de È›igară, își toarnă ceva într-o umbră de pahar È™i începe să-ngâne de zor. Din ce-am apucat să-nÈ›eleg, umbră-ta se vedea cu altcineva de câteva luni. Era vorba, cred, de unu d-ăsta c-o situaÈ›ie stabilă, mult mai avut È™i pe deasupra È™i mai bine făcut. M-am ridicat din pat, m-am aÈ™ezat È™i eu la masă, mi-am turnat ceva în pahar È™i mi-am aprins o È›igară. Am stat aÈ™a la taclale până dimineață. Știu că m-am ameÈ›it bine È™i vorbeam despre o grămadă de chestii. ÃŽntr-un final m-am gândit să mă pun înapoi în pat. ÃŽmi amintesc, însă, că m-am trezit foarte devreme, aveam soarele-n ochi, capul pe masă È™i-o singură umbră pe pat.  

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.