Statii radio pentru masina ta

05:21:00



Statii radio

O sa-mi spuneti ca am innebunit ca scriu articole legate numai de domeniul auto si moto in ultima perioada, dar n-am ce face. Eu intotdeauna scriu articole numai pe temele care ma inspira cel mai mult. Am si eu perioade si perioade, chiar unele in care scriu despre unicorni, nori pufosi si rozomovisme din astea.
Trecand la treaba noastra serioasa, marea majoritate a soferilor, in ultima perioada, si-au cumparat statii radio pentru masina.
Am facut naveta cu ocazia (ia-ma nene si pe mine) o perioada de timp fiindca eram constrans de situatia. Nu existau mijloace de transport in comun la ora 04:10 dimineata. Majoritatea soferilor cu care am circulat, avea statie radio pe masina. Buna modalitate si rapida de a comunica cu alti soferi.
In special, cei care transporta marfa si sunt "colegi de drum", circuland unul in spatele altuia, statia reprezinta cea mai buna modalitate de a comunica in permanenta intre ei, mai ales ca este legala. Din cate stim, nu avem voie sa vorbim la telefon in timp ce conducem decat daca avem casti, cu sau fara fir, conectat la acesta. In plus, are un alt avantaj: este nelimitat! In comparatie cu telefonul mobil care are minutele limitate, la statie poti vorbi cat te tin plamanii si gura fiindca nu esti limitat de nici-o retea. Acestea acopera o raza destul de mare, facand ca distanta sa nu fie un impediment. Mai mult de atat, cu ajutorul unei statii, poti comunica cu alti soferi cu care "imparti" drumul si afla lucruri noi sau va puteti anunta in ceea ce priveste un posibil accident pe ruta sau control de politie.
Statiile radio pentru masina si-au gasit folosul si intrebuintarea cu mult timp in urma si pana in prezent, interesul oamenilor de a cumpara aceste statii este destul de ridicat.
Pentru mai multe detalii in ceea ce priveste acest subiect, te invit sa te documentezi dand click pe urmatorul link: http://forum.4tuning.ro/405-alba-iulia/201686-statiile-radio-cb.html

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.