Rochii de seara Trendylook

05:03:00
A trecut atat de mult timp de cand nu am mai vazut-o incat dorul a inceput sa doara. Adormeam seara de seara cu ea in gand si cu sufletul rupt de dor. Distanta ma ucidea incetul cu incetul. Daca nu ar fi venit timpul mai repede, nu cred c-as mai fi rezistat. As fi facut orice fel de compromis. Acum...acum... e langa mine. Locuim impreuna de cateva zile si asta ma face cel mai fericit om de pe pamant.
Este prima noastra seara cand mergem la un eveniment important impreuna. O astept imbracat la patru ace de aproape treizeci de minute. Stiti si voi cum sunt femeile, le iau mai mult timp sa se pregateasca. Privesc la ceas si apoi imi afund atentia intr-un joc pe telefon. Nu realizez cand trece timpul sau cand a venit in fata mea. Aud doar un "Hmm..." si-mi ridic privirea din telefon. Acesta imi cade pe picioare lasandu-ma cu gura cascata si ochii mari. Nu am putut reactiona timp de zece secunde. Ma priveste curioasa de reactia mea si-mi zambeste.
- Ce este, iubire?
- Esti...esti...esti...atat de frumoasa! Iti sta atat de bine in rochia aceasta de seara.
Asa este! Rochia aceea ce culoarea albastru-cer ii venea perfect. Modelul era unul modern si foarte...atragator. Am inteles ca este o rochie de seara Amerie de la Trendylook la un pret ieftin, dar calitatea este net exceptionala.
M-am ridicat in picioare si am admirat-o din cap pana in picioare. Rochia de seara ii venea perfect mulata pe corp, de parca ar fi fost "sculptata" pe trupul ei de zeita.
- Nu te mai uita atat, ca parca vad ca umblii cu cortul prin casa.
- Aaa...hmm...umm. Am inghitit in sec in timp ce se intoarce cu spatele sa o admir. O cuprind cu bratele si o sarut. Imi trec mainile pe suprafata de matase a rochiei si o mangai. Suprafata palmelor simt o senzatie placuta la atingere de parca simturile mele dau o petrecere neanuntata. O privesc in ochi. Esti speciala! Seara aceasta va fi doar a noastra. Am parasit apartamentul in graba fiindca taxi-ul ne astepta jos.
- Vei fi cea mai frumoasa de acolo. Lumina reflectoarelor vor poposi doar asupra ta. Vei intoarce sute de priviri, atat de admiratie cat si de invidie.
- Dar ce e atat de special la mine?
- TU!
- Multumesc! Ai tot zis despre mine, dar de rochie...?
- Rochia reprezinta intotdeauna un accesoriu al frumusetii iar tu esti foarte frumoasa.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.