Se mai poarta margelele?

07:30:00
Ideea acestui articol a plecat de la intrebarea: "Se mai poarta margele?". Din filmele pe care le-am vazut si cartile pe care le-am citit, in trecut, toate femeile din Turcia purtau margele. Teoretic, moda margelelor a venit din Turcia. Moda accesoriilor a venit din Africa, unde femeile de acolo isi faceau diferite bratari si coliere din oase.

Femeile au fost intotdeauna atrase de margele si accesorii, acest lucru se observa si in zilele noastre cand, mergand pe strada, observam la majoritatea femeilor ca poarta bratari sau coliere cu margele.
Cateodata, incerc sa-mi imaginez cum e sa fii femeie si sa te simti atrasa de margele? Ce-i drept, sunt foarte frumoase iar doamnelor le sta bine intotdeauna cu accesorii, mai ales cand stiu sa le asorteze si sa scoata anumite lucruri in evidenta.

Am auzit, de la cateva colege, ca acestea pun in evidenta frumusetea feminina si fac persoanele care le poarta sa fie sub lumina reflectoarelor, la figurat. Oare asa sa fie? Daca as sta intr-o intersectie si as analiza putin situatia, marturia femeilor este valida. O doamna care este imbracata bine si poarta accesorii pe masura, pare mai sexy si mai atractiva decat o alta doamna care este imbracata simplu si fara accesorii. Acesta sa fie efectul lor? Atunci, de ce nu poarta toate femeile margele si accesorii?

Personal, nu vad aceste lucruri ca fiind o necesitate ci ca fiind un element important in modul de a ne arata in public, atunci cand parasim spatiul inchis al apartamentului si iesim in oras.
Parasind lumea doamnelor si revenind in lumea mea, am o neclaritate: De ce nu s-au creat accesorii cu margele pentru barbati? Adica, nu exista "margele barbatesti"? Unde este egalitatea in drepturi? Vrem margele!

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.